Cyfra+ polska telewizyjno-radiowa satelitarna platforma cyfrowa istniejąca w latach 1998-2013, obecnie jest częścią grupy CANAL+.  Jej operatorem była spółka Canal+ Cyfrowy. Docierała do ponad 1,5 miliona abonentów w Polsce.

W 2013 roku w wyniku fuzji z konkurencyjną platformą satelitarną n, marka Cyfra+ zniknęła z rynku na rzecz nc+.

Realizacja:

Natalia Kowalska – jedyna kobieta w Formule 2
CYFRA+ była sponsorem strategicznym Natalii Kowalskiej i jej wizerunek był wykorzystywany w działaniach marketingowych firmy.

Media relations
Stworzenie biura prasowego CYFRA+ F2 RACING, które na bieżąco informowało media o startach Natalii, wynikach, wydarzeniach z tym związanych.
Agencja przystąpiła do działań po launchu i konferencji prasowej informującej o współpracy zawodniczki z Cyfrą+.
Efekty osiągnięte w czasie półrocznej obsługi:
– ponad 1000 publikacji w prasie, radiu i internecie
– telewizja – transmisje z wyścigów w Eurosporcie i inne stacje tv
– zwrot inwestycji w postaci ekwiwalentu reklamowego na poziomie 4 mln złotych

Promocja oferty sportowej CANAL+ dla pubów
Dotarcie z informacją o ofercie sportowej CANAL+ do pubów sportowych i stworzenie jej bazy, konkurs na FB dla wszystkich „Zaznacz pub na mapie”

CYFRA+
Pierwsza Polska transmisja meczu w 3D – zaproszenie dziennikarzy na pierwsza w Polsce rejestrację transmisji z meczu piłkarskiego w 3D.