Grupa INTERSPORT jest największą na świecie organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W Polsce istnieje od 2005, obecnie ma 30 salonów o dużej powierzchni, zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast.

Spółka INTERSPORT POLSKA S.A. jest notowana na Polskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Realizacje i działania:

Konferencje prasowe przed mistrzostwami EUROBASKET w Polsce
Intersport był oficjalnym i jedynym partnerem FIBA w Polsce w czasie rozgrywek Eurobasketu – mistrzostw Europy w koszykówce. Mistrzostwa Europy w koszykówce odbyły się w Polsce po 46. latach od ostatniej takiej imprezy, więc było to duże święto dla fanów sportu, a szczególnie koszykówki.
Zorganizowaliśmy 7 konferencji prasowych w: Gdańsku, Bydgoszczy, Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach z udziałem mediów, koszykarzy, młodych wychowanków.

Konferencje prasowe przed EURO 2012
Otwarcie pierwszych stoisk z licencjonowanymi produktami Mistrzostw EURO 2012 w sieci sklepów INTERSPORT z udziałem przedstawicieli władz miejskich, zarządów spółek EURO 2012, dziennikarzy i kibiców.

INTERRUN
Bieg dla amatorów na Rynku krakowskim – obsługa PR eventu

PR produktowy
INTERSPORT ma grupę własnych marek, należą do nich:
McKinley – specjalistyczna odzież, obuwie i sprzęt do uprawiania turystyki,
Etirel – marka odzieżowa
Pro Touch – dobre jakościowo i funkcjonalne produkty przeznaczone do uprawiania sportów drużynowych
Energetics – sprzęt rehabilitacyjny i do fitnessu
Firefly – deskorolki, snowboard, narciarstwo freeridowe oraz surfing, marka zaprojektowana dla młodych, aktywnych sportowo konsumentów w wieku 12-20 lat.
Genesis – rowerowa marka własna
Tecno Pro – oferuje asortyment do uprawiania sportów zimowych (narty, odzież, akcesoria narciarskie) i wodnych oraz tenisa stołowego, ziemnego, squash i badmintona.

Pawlik PR obsługiwało te marki własne, głównie McKinleya, jako najbardziej wszechstronną markę outdoorową, która najlepiej przyjęła się na rynku polskim. Działania polegały na przekazywaniu do testów dziennikarzom i blogerom wybranych produktów, organizowaniu konkursów w mediach, m.in. duży konkurs turystyczny z National Geographic Traveller, któy trwał cyklicznie, działaniach PR-owo – reklamowych w wybranych mediach online i w prasie.