UPC Polska – dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 3,5 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma obecnie blisko 1,5 miliona abonentów.

UPC jest częścią Liberty Global, największego na świecie międzynarodowego operatora usług telewizji i szerokopasmowego Internetu, działający w 12 europejskich krajach.

Realizacja:

PR zewnętrzny i wewnętrzny, media relations, współtworzenia programu CSR: Akademia e-Seniora, PR produktowy, organizacja konferencji i eventów. Najpierw była to praca na etacie Marty Pawlik, założycielki Pawlik PR, a potem współpraca agencyjna. Współpraca agencyjna dotyczyła głównie kontynuacji pracy nad programem Akademia s-Seniora oraz komunikacji wewnętrznej (Internal PR).